یلدا
یلدا

یلدا

زمان اجرای طرح بازگشایی مدارس

خبرگزاری ایسنا: : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از اجرای اجرای طرح بازگشایی مدارس از 25 شهریورتا 10 مهر خبر داد.
 
 سردار تقی مهری با اشاره به طرح بازگشایی مدارس اظهار کرد: این طرح از 25 شهریور ماه آغاز شده و تا دهم مهرماه اجرایی می‌شود و هدف از آن ارتقاء نظم و انضباط و ایمنی تردد دانش آموزان است. دستورالعمل‌های ویژه بازگشایی مدارس نیز ابلاغ شده و ان شاء الله با همکاری شهرداری‌ها، وزارت راه و ... و همچنین ابلاغ وزارت کشور تمامی فعالیت‌های عمرانی که باعث ایجاد گره ترافیکی شود در این تاریخ ممنوع است.


مهری با اشاره به سرویس‌های مدارس نیز گفت: کنترل سرویس مدارس نیز هم از نظر فنی و هم از نظر مهارت راننده بررسی شده و پلیس حتما با متخلفان برخورد خواهد کرد.

به گفته مهری تهیه امکانات و تجهیزات پلیس مدرسه نیز فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصویب قانون هوای پاک اظهار کرد: قانون هوای پاک به تصویب رسیده و رئیس جمهوری نیز آن را ابلاغ کرده‌اند که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد و پلیس نیز به وظایفی که در این خصوص دارد عمل خواهد کرد.

وی همچنین از تصویب پیشنهاد پلیس برای حمایت از معلولان و افراد دارای ویلچر در دولت خبر داد و گفت: آئین‌نامه‌ این موضوع تصویب شده و بر اساس آن معلولانی که از ویلچر استفاده می‌کنند عابر پیاده محسوب می‌شوند و تمامی قوانین باید در مورد آنان رعایت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.